środa, 25 kwietnia 2012

film "Igrzyska śmierci"

Hejka ;)
Dziś razem z moją najlepszą przyjaciółką obejrzałam "Igrzyska śmierci" .Wiem że najlepiej najperw przeczytać książkę ,a puźniej krytykować film , ale cóż wyszło na to że obejrzałam film ;)
Stwierdzam że jest lepszy od filmu "Zmierzch" ale nie od "Avatar" który ma wspaniałą grafikę . Zakończenie podobało mi się bardzo. Podczas filmu obstawialiśmy kto pżerzyje :
ja-Katniss i Peeta
przyjaciółka- Katniss
brat przyjaciółki-nikt
jee wygrałam;)
 film świetny!
oceniam na 7,5/10
Chociaż jeżeli oglondałabym w kinie to pewnie było by 8,5 .Miałam jechać ,ale ostatnio dużo książek kupiłam heh   i mama mi nie dała  kasy .;(
Stronka na której możecie obejrzeć za darmo  (wystarczy założyć konto)


http://www.playtube.pl/51075-igrzyska-smierci-the-hunger-games-2012-ts-napisy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz